07 March 2011

Penat!!

Peh..baru 1 jam berehat dah update blog.aku cuba.

3 hari aku di Wangsa Walk Mall kerana company yang aku bekerja ada event wedding.nasib baik dikira OT.kalau secara ikhlas, mahu aku buat-buat kena stroke.

Tapi boleh dikatakan,seronok juga pergi event wedding seperti ini.kerana aku dapat tengok hasil fotografi oleh sekumpulan tukang gambar yang amat aku minati (dari dulu lagi dah pasang niat nak kahwin nanti nak guna kehebatan diorang untuk wedding aku).iaitu The League.gila awesome gambar-gambar mereka.teruja kot.booth diorang bersebalahan pula dengan booth aku.wah!.dalam beberapa minit mesti jeling-jeling booth diorang.masih teruja lagi ni.tapi tak semua tukang gambarnya ada di booth.hanya Fadza,Joe Zakaria & Azim sahaja yang ada.Fad & Kareem tak ada.GF kareem ada la.Mira dari kumpalan Tilu :P

Oleh itu,aku nak bermimpi kononnya mereka sedang mengambil gambar ketika wedding aku.haha.kemaruk gila.tapi aku kisah apa.mimpi aku kot.

Sekian

No comments:

Post a Comment