01 March 2011

One March Eleven

Memandangkan 1 Mac pun telah tiba.mungkin azam tahun baru aku akan bermula pada bulan ini (yoyo je).

Kalau nak di ikutkan kehendak nafsu, macam-macam barang aku nak beli pada bulan ini.tapi aku cuba untuk mengawal.untuk tahun ini aku mempunyai misi hidup (cewah!macam bagus je ayat).apa misinya tidak perlu aku tulis disini.bila lepas sahaja bulan Mac ini, baru aku akan beritahu.akan aku post entri tentangnya.

Semoga korang semua mendoakan la ya.tanpa dorongan, seseorang itu kurang berjaya.mengikut falsafah aku.tak tahu la falsafah korang.

Sekian

3 comments:

  1. Ni mesti misi nak kawen ni kan? hahahaha ;P

    ReplyDelete
  2. shhh..tunggu la dulu dow.hahaha

    ReplyDelete
  3. konpem nak kawin! haha.
    poyo jek kauuu..

    ReplyDelete