30 August 2009

Berbuka Dalam Kegelapan Di Malam Merdeka

Selama aku hidup 23 tahun ni.ni adalah pengalaman pertama aku berbuka masa black out.gila tak boleh blah.1 family berbuka tanpa lampu.apalah orang letrik buat time-time nak buka puasa ni.takkan dengki dengan jiran sebelah dia black out kan semua.

Tapi tak ada letrik pun bukan ngam-ngam time nak buka puasa.pukul 5 lebih tu dah tak ada.gila betul.aku tersenyum saja seorang diri.haha

Letrik kembali seperti biasa dalam pukul 8 rasanya.masa tu semua kipas aku halakan kat aku.gila babi punya panas.ketiak pun dah naik bau.nasib baik aku sorang sahaja dalam bilik.haha.bau-bau pun tak boleh saing bangla.diorang tetap champion.haha

Sekian

1 comment:

  1. wah. puasa yg akan diingati. haha.

    huh. bangla punya bau mmg cempien. sbb tu aku ltak perfume dlm beg, apa2 hal, bau botol pfume. hehe

    ReplyDelete