16 March 2009

Tiada Tajuk

Haha.lama gila-gila aku tak update blog ini.maklumlah,internet seperti durjana.buat apa online kalau hendak loading google pun makan masa yang agak lama.sedangkan download movie pun makan masa 2-3 minggu untuk siap.gila ke apa!!sebab itu aku jarang sangat-sangat online.

Di sebalik aku tidak online, minggu lepas aku menonton sebuah cerita yang aku sudah baca buku komiknya dari darjah 3 ke 4.iaitu Dragonball.yeah!!aku dulu memang gila dragonball.tiap-tiap bulan aku beli tanpa ketinggalan.ikat perot beb.haha.ok-ok.bagi aku,Dragonball Evolution seronok juga la.jalan ceritanya aku sudah tahu sedikit (sebab baca komik).dan watak-watak dalam cerita itu pun aku dah tahu sebab tengok kat dbthemovie.com.

effect-effect yang ada dalam cerita Dragonball Evolution memang best.aku suka masa pertarungan goku & pikor (piccolo).sukses gila-gila.dan rambut goku lepas pertarungan macam nak jadi super saiya pula.hehe.walaupun pertarungan mereka terasa begitu sekejap.tapi orait laa..aku memang nak tengok effect sahaja.yang lain-lain tu faham-faham sendiri sajalah.ada yang sama & ada yang tidak.tapi aku tak kisah.yang penting datuk kame (muten roshi) wataknya tetap sama.miang-miang keladi.haha.suara yamu pula terasa macam di alih suara.haih

dan lagi satu,aku tertanya-tanya sampai sekarang.siapa perempuan yang jadi khadam pikor tu.siapa-siapa tahu tolong bagitahu aku.terima kasih!! :)

p/s:kau dah tgk blom akiss.haha

3 comments:

  1. yaaaaaa.. suda tengoooooooooooooookk! hehehe. bulma tu best. lawak gile msa jatuh dlm lubang tu. konon hot giler tu. hahaha.

    dan kenderaan pikor. REAL beb. haha. aku xsempat nk wt review la, nnti aku wat. heheh


    watak goku plg serupa, huhuh. tp aku mahu rambut lebih besaaaaaaaaaaaaaaar. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha.btol2.bajet yamu cair.tapi sebaliknya.haha.tu ah pasal.kne besar sket pastu kekuning-kuningan lagu syiok.mau 3 jam cite tu.haha

    ReplyDelete
  3. ya. mcm singkat sgt la, xpuas nk tgk! haih. heheheh

    ReplyDelete