25 March 2009

hujung minggu

pada hari ahad yang lepas.mula-mula sekalai memang aku tak terfikir nak pergi ke putrajaya.disebabkan aku dan girlfriend aku kebusanan.kami pun pergi kesana.dan aku memang tahu ada pesta belon udara panas kat sana.tapi aku rasa aku sudah lewat hendak kat sana.pergi jua.

sampai sahaja di putrajaya.boom!!banyak gila kereta.sampai nak masuk ke masjid pun terpaksa berpatah balik.apakan daya.dengar sahaja arahan pak guard.kami pun masuk ikut jalan belakang.berderet-deret kereta parking sesuka hati.dan aku pun apa lagi.seperti biasalah kalau kena situasi begini.mencarut dan terus mencarut.haha.



dalam keadaan jemm pun aku gembira bila melihat belon yang besar tiba-tiba melintas di jalan tersebut.aku pun terus suruh girlfriend aku menembak secukup-cukupnya(pakai digi cam je).tetapi sukar untuk mendapat angle yang menarik ketika jalan yang sesak ni.janji dapat sudah.haha.banyak juga jurugambar (pro/amatur/poyo) yang menembak.aku sungguh cemburu.haha.

selepas melepasi jemm yang agak teruk,aku pun berhenti seketika di bahu jalan untuk merehatkan kaki yang kepenatan setelah menekan clutch hampir 1 jam kot.haha.tiba-tiba,sedang aku membakar rokok L&M,permandangan yang begitu cantik pada waktu senja telah muncul.fuhh!!gerek gila.aku pun terus mencapai camera dan klik!!!.haha.dan selepas itu kami pun balik merempuh jem kembali.sekian


p/s: da la sekejap je dpt lepak.sbb yg aku dpt snap sume time da nk landing.haih.malang2

6 comments:

  1. oooo.. kirenye ko lepak tepi jalan kt masjid tu ke? patutla dpt snap dekat2 meet uncle hussein tu! ahahaha

    cantik cantik. yg masa senja tu mmg cun. aku lupe masa tu aku ktne. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahah. boleh tak balas kt sini. kotak menjerit xlehbkakkt opis. meet incle hussein tuu.. belon yg mcm badut tuu.. yg mcm MUH masa final juara lagu tuu.. heheh

    ReplyDelete
  3. akiss: ceh.ok2.aku igt ape la td.haha

    amy: haaa.cutekn.mase tu apes yg nek.haha.gle tipu :P

    ReplyDelete
  4. aku nak jugak naik hot air balloon tu. tapi xdapek. tiket dah abih. :(

    ReplyDelete
  5. oh eh.aku sampai2 je da nk landing.lg sdey.dah la rempuh jemm.haih

    ReplyDelete