18 March 2009

Akhirnya...

tajuk entri ni bukanlah lagu anita sarawak yang pernah terkenal suatu ketika dahulu tu.rasa-rasanya berbunyi seperti berikut "akhirnya..kini pasti..ku merasai cinta yang suci".ini pasal lain ok.haha.akhirnya terjual juga papan luncur aku yang telah di simpan semenjak 2002 yang telah berabuk dalam stor.mak aku hampir-hampir nak buang benda tu.mak aku cakap barang buruk buat apa simpan.buang saja.aduh.nasib aku baik dapat selamatkan.hehe.

pada mulanya aku saja-saja letak dalam mudah.com.my.tahun lepas kot aku letak dalam website tu.kena tipu pun pernah dengan sorang saudagar (ayat takleh gi) ni.budak kuching sarawak katanya.cerita mula-mula macam A-hole.ini ok ke tak ok ke.haih.bikin marah je!!(tibe2 mood marah sampai).mula dari saat tu,ada saja orang tanya kat aku, aku layan tak layan saja.takut terkena lagi.

dan (bunyi pukulan drum yang suspen.haha) hari ini terjual la skateboard aku itu.Jaya Jusco Taman Maluri adalah lokasi perjumpuan kami.perbincangan pun bermula dengan lancar dan pembeli pun sepakat dengan harga yang aku jual.maka,terjualah skateboard aku yang banyak meninggalkan memori zaman muda dahulu.(cewah!!macam tua sangat je aku ni).haha.terima kasih aku ucapkan kepada si pembeli.kau tidak akan menyesal.boleh jadi macam tony hawk.hahaha :D

p/s:aku penah patah tgn men bende alah tu.mak aku tk bagi men da.elok dgr ckp mak dari t'dgr hasutan member.kn rakan-rakan blogger.haha

3 comments:

  1. khirnya..kini pasti..!!! kakakakka. aku nyampah doh anita sarawak. nk tergelak aku bayang ko menyanyi. haahahahah...

    btul la tu, mudah.com.my tu bkan 100% leh caye. aku pnah dgr gak.

    seb bek ko nye ok. tahniah2. tp aku bab skateboard, rollerblade mmg fail. hahaha. kaki xbedung. haha

    ReplyDelete
  2. dulu apes terer woo men skate..
    mcam rony mullen beb..
    eh silap,
    rony mullen yg mcm apes ni..
    hehe..

    ReplyDelete
  3. akiss:tolong jgn imajin aku nyanyi.haha.btol2.aku firstime kot t'kena.nxt time no way yaw!!ko leh bendung kat jari ko.klik klik.haha

    ejat:pandai la ko jat.terer dlm tony hawk pro skaters blh la.tp ko lg hebat men gme tu.kn2.haha

    ReplyDelete