06 December 2008

Tragedi

aku terkejot bangun pagi tadi.mak aku cakap tempat kerja aku ade tanah runtuh.kelam kabut aku bangun.teros aku message kawan opis aku.cuak gile siot.jap lagi die reply die cakap opis abes ranap.aku teros call die.aku tanye btol ke ni.die gelak-gelak.cis!!kurang asam gelugor.

lepas abes call teros aku gi opis.aku tak ikut ukay perdana.member aku kate jem terok.aku ikut bukit tinggi.sampai-sampai je kereta gile bersepah.sane sini kereta.depan opis aku pon da penuh gile.maklum la.selalu kejadian camni ramai penonton dari mangsa.haha.

da masuk je opis aku da tak pikir sangat pasal runtuh-runtuh ni.kerja melambak weih kat opis.da la aku nak pegi PD ni.buatnye buat sampai 3.30 je aku leh tahan.aku terpaksa tinggalkan member aku.sory toi!!kaver line kat bos cakap balik kampung.terokkn?haha

ok la.aku da nak gi PD ni.nanti aku bawak gamba-gamba yang menarik.haha.sayonara!!

No comments:

Post a Comment