28 April 2011

Kembali


Kembaliii..kembali kepada...(nyanyi lagu butterfinger - kembali)

intro yang entah apa-apa.

ok-ok.disini saya dah kembali ber"bloging" dan melukis.haha.ini semua sebab tengok video Brandon Boyd melukis mural yang bapak besar dan bapak detail.aku suka gila bila beliau lukis garisan-garisan.sangat detail dan tangan dibendong.dem!!


sekarang ni boleh dikatakan setiap hari mesti melukis.dah macam nak jadi habit.saya sukeeeee...ok-ok.kebanyakan pengaruh untuk lukisan memang banyak dari Brandon Boyd.sejak dari belajar kolej dulu.tattoo-tattoo beliau semua menjadi pujaan.walaupun lukisan-lukisan beliau ada yang aku sememangnya aku tak faham.tapi aku amat menyukai dengan kehalusan lukisan beliau.aku nak jadi macam beliau!! *sambil belari ke bukit dengan mengangkat tangan*.

Semangat yang datang ini disebabkan oleh Incubus yang berkemungkinan datang ke Malaysia.Pehhhh..berdebar-debar pula rasanya.ok-ok.sambung entri akan datang.tiada idea.haha

Sekian

No comments:

Post a Comment