13 August 2009

Dalam IC Alamat Sahaja Kuala Lumpur.Tapi..

Haha.aku terasa macam pelancong pula hari ni.sebabnya, aku blur nak pergi ke Sunway Lagoon.aku rasa pelancong pun lagi handal dari aku.dungunya.aku bukannya tak tahu langsung.aku tahu Sunway Lagoon bersebelahan Sunway Pyramid, aku cuma tak ingat permulaan nak ke sana (coverline.haha).sebelum ke sana, aku sudah tanya pada pakar-pakar jalan terlebih dahulu.tapi masih terlepas simpang juga.adeih!!

Sebenarnya syarikat rin ada buat event kat depan pintu masuk Sunway Lagoon.aku pun hantar dia pagi tadi.nasib bertolak awal.kenderaan yang berada di jalan pun tidak banyak.so, agak senang untuk aku mencari jalan.haha.memang sampai ke destinasi, tapi banyak juga terlepas.apa punya orang KL ni.

Masa on the way balik lepas hantar rin aku ikut jalan nak ke Kerinchi-Bangsar.kena 2 tol dan jem nak mampus.masa on the way balik ambil dia pula ikut Bukit Jalil-Cheras.kena 1 tol dan tidak jem.lagi cepat dari ikut bangsar.sungguh bengang.tapi jalan balik yang berada dalam fikiran aku ialah jalan balik ke Kepong-Gombak.tapi sebaliknya.

Moral dalam entri aku ni, tak semestinya orang KL tahu semua jalan KL.aku di antaranya (tapi dalam KL bak datang.cewah).haha.sekian


p/s: aku terkejut tengok berita tadi tentang vokalis kumpulan nasyid rabbani meninggal.takziah.

p/ss: geram pula aku tengok banner Worldstage depan entrance Sunway Lagoon tadi.adeh!!

No comments:

Post a Comment