30 April 2009

Sibuk-sibuk aja

fuh.2-3 hari ini aku sungguh sibuk mengemas rumah.kelmarin baru saja pasang siling di ruang makan rumah aku.penat juga ya mendongak sambil memaku siling.haha.pengalaman

semalam pula di bilik aku.yang sedikit condong.lagi memenatkan.sebab tidak mahu bilik aku panas seperti ketuhar mikro, terpaksa pasang siling yang baru kerana sebelum ini tidak ada siling.bayangkan.

dan hari ini mahu kemas bilik kakak aku pula.sebab ada orang nak datang merisik kakak aku minggu depan.aku sungguh gembira & sedikit risau.tapi itu semua lumrah.sementara aku masih di rumah lagi eloklah aku tolong-tolong.hikmah.lagipun seronok juga.haha.

oklah.sebelum beredar, layanlah video yang cool ini.bai

2 comments:

  1. ko bile pulak nak p merisik gepren ko??!

    ReplyDelete
  2. kalo ckup duit aku pegilah.ko pasti akan aku ajak.ok.dtg yee :)

    ReplyDelete