22 November 2008

satu hari yg bosan @ bes

semalam aku tkde keje kot.rilek2 je kt opis.aku pon jalan2 la di alam website nie.t'jumpe satu blog yg bes.dunia reka nameye.didalam blog t'sebut memaparkan tentang2 bnde futuristik.sgt cool oh.aku t'pegun melihat bnde2 futuristik ni.sampai habis aku menerokainye.haha.tp didalam blog t'sebut tk bpe byk sgt gmbanye.ade 1 website yg lg bes.*sila lihat perenggan di bwah ye*

aku start melekat dgn bnde2 ni setelah melihat gmbar kat car park melbourne *kalo tk silap*
aku tk igt nme org yg rekanye.tp kalo ade kt m'sia la kn.b'juta2 gmba aku amek.silap2 aku pon ade dlm gmba tu.haha.sgt cool kn??buat la 1 kt m'sia.pliss!!
drpd situ la aku jmpe website yg sgt cool.nmenye likecool.com.mcm2 bnde yg korang akan jmpe.ade yg cool ade yg tak.yg tk msok akal pon ade.haha.ske aku tgk.spe yg rajin silelah tgk.pasti mengujekan.magnifiko!!!haha.

No comments:

Post a Comment