17 October 2008

suke!

spe yg kenal aku melalui intenet ni tk tau yg aku ade hobi yg pelik.tk pelik sgt pon.tp aku ske.aku ske m'jait.tp bkn yg heavy2 la.takat nk repair2 suar ke baju ke aku reti ah.sume ni stat mse aku kt bangku skola lg.slalu la tgk mk aku m'jait.amek ilmu sket2 dr situ.

start dr situ aku mule repair suar skola.kecik kt bwh die.mse tu mmg zaman kecik kn bwh suar.mak aku bising gle sume suar skola jd kecik kt tang bwh je.haha.aku kate ni fashion la mak.mak aku geleng.tp aku hepi ble dpt wt sndri.walaupon cm cibai rupenye dr luar.haha

ade la gk mmbe aku suro aku repair.aku pon tgk kerajinan la.kalo mood jait tu ade mmg aku amek.kalo tkde mood, mmg tkleh buat.kalo buat gk, jd langsir jp lg.haha.kdg2 ade yg byr.kdg2 ade yg bnje rokok je.aku tk kesah pon.aku buat ikhlas.sje nk tingkatkan skill m'jait.tp kalo da anta nk dkt 6 suar, tk reti2 lg ke.bkn la nk b'kirekn.tp pndai2 la ye.haha

skng da mls sket nk m'jait.kalo rajin jait, kalo tk anta repair je.tgk bnde yg nk di repair gk la
.susah sgt smpai aku blur nk pikir.baik anta repair jeans.haha.bes gk gi repair jeans ni.blh curik2 ilmu sket.sbb jait suar jean ni bg aku plg m'cabar ah.da la kaen keras gle.wat jarum mesin dlm bilik aku pth byk kali je.marah mak aku.haha.mcm2 skill aku tgk kt repair jean yg aku pnah pegi.mcm2 harge pon ade.biase la.niage kn.

aku pnah t'pikir nk bkk kdai cmtu.tp aku ni jenis angan2 kosong gk.aku pikir aku ni bkn terer sgt nk bkk kedai cmtu.takat repair sndri2 blh la.mau kne maki dgn pelanggan kang.tgg gempak sket ah.tk slhkan ade angan cmtu.kan korg!!haha.


skang ni aku ske tgk PROJECT RUNWAY kt 8tv hari khamis.cewahh!!haha.peserta kegemaran aku JEFFERY.style gle ah die.walaupon gaye cm langsi sket.tp stylo.tk lembut pon.kagum ah tgk die blh jait standing wanita.yeah!!lg satu, da la bju2 yg dorg pkai sume dorg jait sndri.gle save coast.fuck!!jaitan dorg kemas gle oh.mcm beli kt butik je.kne jaitan aku.cm hampeh.slalu je kne kutuk dgn kakak aku.cis!!tp aku peduli ape.janji org tgk lawa.haha.

mesin aku skng tgh tk btol.t'sadai jap kt bilik aku.mls nk sentuh.kng ade je bnde nk repair.nnt mk aku m'bebel lak.haha.

spe2 yg terer m'jait, ajar la aku weih.kalo blh aku nk cube jait baju melayu ke.leh wt bisnes.haha.


6 comments:

  1. hey apiz.saya kenal kamu. ini bulan atau moon. dulu kita bersahabat di myspace.plese ingat balik.haha

    ReplyDelete
  2. aah la.ni mun kn.igt la.mne leh tk igt.kn..die yg hilang je.hehe

    ReplyDelete
  3. yup..sory lah.. mun dah buang myspace di ats sebab2 tertentu.. btw, apes buat lah shoutbox

    ReplyDelete
  4. oh ok2.orait.nnt apes buat.tgg sat naa...

    ReplyDelete
  5. mgahahahhaha......bru tahu ang minat menjahit. hehe. teruskan usaha ye!

    ReplyDelete
  6. tengs2..ko ajar la aku..haha

    ReplyDelete