21 October 2008

Fury (garang)


t'gelak aku & mmbe tgk translate die mse intro kt wyg.haha.cite ni aku tgk midnight b'same2 abu &wyg tu bpk spe2 punye.haha.

permulaan cite ni bg aku slow sket kot.m'ceritakan kisah silam mak die dlu2.den ikot mamat jepun.sian mamat siam tu.emo je die tgk pompuan tu gi dgn mamat jepon tu.siap tmbk ibu jari kaki tu.bertampa Chentanya beliau kpd si dia.haha lps ikot mamat jepun tu,minah ni pon ngandung anak die.tp si jepun tu kne blk negara die.sbb ape aku tk tau.den minah tu jge la anak die sorg diri.anak die tu tk bpe normal sgt.tp ade pendengaran yg tajam gle.cpt tangkap.ckp pon tk bpe reti sgt.kalo die tgk sesuatu kjp je die blaja.die lemah dgn lalat.aku rase die tkot dgn lalat sbb mse kecik die t'mkn lalat smpai t'cekik.sbb tu kot fobia.bajet aku la.haha

ble da smpai tgh2.cite die bes.pnoh aksi2 yg aku teruja gle ble tgk.tk caye siot pompuan leh fighter smpai mcm tu.da la pompuan tu wat sume tu.mmg tk pecaye la aku pompuan tu wt stunt sndri.cbe suro fasha sandha wat.mesti t'gedik2 ckp tkmo.hahaha.tp cute gk awek dlm cite fury tu.mcm jepun pon ade *tk caye tgk last2*.

aku simpati gak tgk pompuan blakon dlm cite aksi cmtu.mmg 18 SG gle2 ah.kalo suro hero m'sia belakon pon aku rase, blom tentu dorg nk wat.mebi wat la, tp minta gaji mahal sket.mmg hati kering btol pompuan tu.panjat2 bangunan la.lompat dr 1 bangunan ke 1 bangunan.perghhh..kalo la ade filem m'sia wat sebijik mcm tu.serius tahi aku pegi tgk beb.btol!!aku tk tipu ni.hahaha

scene yg paling bes bg aku time nk mintak hutang kt pasar.klaka + gempak.haha.si gmok bos tu bodo.gaye first2 da gempak da.mcm taiko kt pasar tu.last2 punggung t'cucuk paku.aku gle kaw2 1 pawagam tu.mmg aku tk tahan time tu.gaye mcm kne cucuk dgn batang tu je.haha. walaupon aksi pompuan tu mmg gempak.tp aku nmpk la kn.cm slow je lngkah die kalo nk di bandingkan dgn mamat dlm filem ong-bak tu.mebi die baru kot.tu pendapat aku je.tp aku tetap suke gk cite.ok!!

tk nyesal ah aku tgk cite tu.lgpon aku tgk free.thnx pisang!!haha

No comments:

Post a Comment